FAQ

Annie Frost hanterar och levererar din order så snabbt som möjligt i turordning. Din order skickas hem direkt till dig eller till postombud. Annie Frost är inte ansvariga för leveranser som dröjer längre än specificerade leveranstider för den valda leveransmetoden. Vi gör alltid vårt yttersta för att hålla våra leveranstider så korta som möjligt. <3 Din order processas så fort den har mottagits i vårt system. Vänligen notera: tull och VAT är inte inkluderade utanför EU.

Kontrollera din skräppost, ibland hamnar den av misstag där!

Klarna-fakturan kommer normalt sett ca 1-4 dagar innan din order är levererad men kan dröja upp till ca en vecka efter leverans.

Alla våra produkter ska hålla hög kvalité, men om något har skett under leveransen och dina varor har skadats – så maila oss på info@anniefrost.se Skicka en bild på produkten och meddela vad problemet är så ska vi självklart hjälpa dig på bästa sätt vi kan. Detta skall ske inom 14 dagar från mottagen produkt.

För att kunna returnera en produkt behöver den vara oanvänd och i samma skick som när du mottog den. All märkning, inplastning och etiketter samt plombering ska vara obruten och sitta kvar. Du som kund står själv för kostnaden vid en retur.

Du har 30 dagar på dig att returnera produkten till oss räknat från dagen du mottagit ditt paket. Varan får inte vara använd och eventuell förpackning/inplastning ska vara intakt.  Samt måste varan returneras med obruten plombering. Märk returen med ditt ordernummer. Vi har EJ möjlighet att ta emot returtypen ”Rekommenderat brev”, då detta kräver manuell upphämtning hos postombud.

Returadress (ej besöksadress) är
Annie Frost, Limatus AB
Box 38022
100 64 Stockholm.